mandag 4. oktober 2010

I går søndag  var  det en regn tung dag på sørlandet... memn det hindret ikke fram Hovland og gå på tur......  her bare det bare og ta på seg regn tøy og komme seg ut :)  vet ikke om min mann er så glad i meg mere eller om han vill at "Bølla" skal komme ut for han tok meg med på fjellklatring og gå i 300 trappetrinn... ikke  godt og gå i når magen er stor.. liker meg i ulentereng men litt mere flate stier.. så holder meg til min rute selv om det går 1,5 time men hunden..( mye oppover bakke og det er litt tungt for mor) men syndes jeger flik jeg som går tur :) må jo kunne skryte litt av meg selv he he h eh he he he he.....   så var det tid for middag  koteletter :) med soppstuing :) og båtpoteter.... jeg elsker det...... spiser ikke mye potet men kjøtt og sopp :)  

Så kom svigermor og svigerfar  med  janne på slep :P  hadde laget vaffler med troll krem til dem og  gullet mitt hadde bakt skolebrød... så det var en koselig ettermiddag...


I dag Mandag er det også en Grå dag men jeg og kevin har hatt ei fin trenings økt ute... nu sløver vi på sofan og tenker på hva vi skal ha til middag....

Ingen kommentarer: