mandag 4. oktober 2010

Ja så sitter jeg her straks 31 uker på vei :).. var  hos jordmor og ultralyd på fredag 30 sep..... jos jordmora fikk jeg vite at jeg var opprinelig russisk hehe he h spurte mamma om jeg kunne se fødselsatesten min ha ha ha h a ha.... alt var fint hos jord mor fikk inn mine ønsker ang fødsel.. selv om jeg ikke er redd for den ..... sa bare at  jeg ikke ville ha for mye medikamenter......

Hos ultralyd legen gikk det også fint selv om dem slet med og få tatt di målene dem skulle for di jeg har en livlig unge i magen :)  liker ikke at det presser på magen nei.. den eier hun alene :)   men  etter mye om og men fikkdem målene  og "blølla" vokser som han skal.....og jeg har så mye forster vann som jeg skal....  og jeg er glad for at det er som det skal :)  ny ul om 4 uker...

Blod prøvene mine er også finne :) protein nivået er på vei opp igjen etter at det dalte i halve svangerskapet....

Ingen kommentarer: