onsdag 6. oktober 2010

Hurra for meg :)

Da var det  til for min årlige 25+ dag :) hipp hurra  for meg selv :P

 Dagen i dag har gått til og stå opp med små fulglan for og dra på dannmarkstur :)  hva gjør  man ikke for og glede  sin datter og ei veninne og hennes sønn ?  var jo endel bølger men syndes jeg klarte meg fint :)    klarte til og med og gå i butikken uten og bli dårlig he he h he.. fant meg kjole  til 70kr og ei ny veske 169kr halv pris (men ikke si til min mann at jeg kjøpte veske :P) kjøpte litt mat og litt snopp på vei hjem igjen...

vel hjemme igjen var det og ta på seg Ilse jacobsen støvlene  jeg fikk av min mann i dag :)))))) og lufte hunden .. var knapt kommet inn for døren før  gjestene strømmet på, telefonen kimte  var glad  for besøk og glad når dem gikk he he he..

Nu sitter jeg og sløver med beinan i sofan og tenker at jeg er super sliten.... men det er vel lov etter en lang dag :)  i natt skal jeg sove godt :)

Ingen kommentarer: