lørdag 23. oktober 2010

hue til salgs :(

 etter og ha hatt hue verk nu i  2 dager begynner jeg og bli leeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiii.. har jo glemt hvordan det er jo.. har jo  om trant ikke  hatt hue verk på 3 år nu....  men disse to dagene grrrrrrrrrrrrrr.... dem sier det er influensaen .. filleren og pokkern jeg som tok vaksina jo trodde jeg skulle slippeunda men den gang ei........  men hører jo at mange sliter med det da ... stakkars  har med følelse for alle med hue verk.....

 så sitter  men hjemme da har bare lyst og ha det mørkt rundt seg men ungen skal jo ha tv og data og gubben lys på .. så man lukker øynene og håper på strømm brudd.. kom det  nei ... det man fikk var at naboen hadde fest og dundrende musikk på til over 24 grrrrrrrrrrrrrrr... ikke  bare  bare og leie i ei blokk... trodde det skulle være stille kl 23 i blokk jeg .. sukk  men men slik er det nu ikke her... håper ikke det blir flere fester så lenge vi bor her.....  Gleder meg til  huset vårt er ferdig i mars......... enebolig hurra.... men nu skal jeg få ned litt nere drikke så roper  senga på meg hurra ....

 ha en strålende natt alle

Ingen kommentarer: