fredag 22. oktober 2010

Vinter :(

 Da var det glatt på veiene her i sør .. ikke bare bare og balansere på isføre når man er gravid  og skal passe på at jeg ikke skulle ramle på veien..............   men  med emg gikk det fint .. men med skole bussen gikkd et ikke så fint med .. den hang og dinglet på  glatta .. glad jeg slapp og kjøre i morrest.. håper bare gubben  skifter dekk på bilen min fort .. for tenker jo ikke bare på meg selv men på ungen i magen og gullet jeg har........

 Men  i Går  kveld / natt begynnte jeg og kjenne det i bekkenet.... kjenner nu at ting modnes og  snart er det tid for at Bølla mi skal komme ...... :) Men fikk men en tanke vekker da ei Go veninne av meg i nord..  fikk sitt gull den 20/10 Gratulere så mye til dere :)  ble tatt med haster keiser snitt  og veide  bare 2420kg 44lang....  skrekken min er keiser snitt........ men det var fare for ungen sitt liv så da måtte dem........... og ja  jeg  skal ikke la noe gå i veien om det står for faren Bølla sitt liv...
nu skal det sies at hun har hatt litt mere plager en meg i svangerskapet en det jeg har  hatt.. så jeg krysser fingene for at jeg ikke må  får ei keiserinne ......

Ingen kommentarer: