tirsdag 26. oktober 2010

Nest siste dag på jobb :)

Huff dagen starta med at vi forsov oss i dag.. var vist trøtt da klokka ringte... fikk nu etter hvert ungen på skolen.. durte hjem igjen.. skulle ikke noe før min nest siste dag på jobb... 10 min hjemme   da da sms tikka inn IKEA  tur i dag? hmmmmm har jo ikke værtd er enda .. joda  kommer  skal bare sier jeg er der  om 1 time.. durer  ditt....  der kunne jeg virkelig ha gått i mane mang timer :) fikk kjøpt litt da   huff plutselig var klokka jobb tid..... og jeg ville jo ikke på jobb he he he.. men plikter kaller :P
 kom meg i bilen og da  merket jeg at jeg var sliten etter al gåingen på ikea.... og da blir jeg litt sur på meg selv......kan jeg ikke ta hensyn  til at jeg er nu 33 uker på vei? nei kan vist ikke det....
har hatt endel kynnere i dag også..... og  side jeg fødte  6 uker før tiden sist bør jeg vel ta det litt roligt...

alt er  vasket av det barne tøyet jeg  har og bil stolen kjøpt..  men håper ungen blir der inne lengst mulig.... for 3 uker på sykehuset vil jeg ikke denne gangen... så roer ned litt ha ha ha for det  kan jeg *not* men  nu er sfoaen min beste venn for kvelden :P

Ingen kommentarer: