mandag 26. september 2011

suttring

 ja d sitter man her igjen .. tenker over ting og hva som betyr noe... sukk bestemor sin død skulle  ha mere og si  en det  jeg kunne fore stille meg.... >Sitter her på Sørlandet og  virkelig Savner  min fam i nord .. savner mamma  savner  og kunne få hjelp savner faktisk at hun skal få se sine barnebarn vokse opp.. Selv om foreldrene mine  er godt over 50 år har  dem mye og kunne tilføre :) både til meg og mine barn... skulle bare ønkse  t noen så hvor ensom jeg var her jeg sitter  og glor... men   så tenker jeg hvor i pokker hører jeg hjemme ?  er en rot løs persom som  ikke har tilhørighet noen plass føles det som... men  hadde hadde  godt  i en by der mamma bodde ... og nei det er ikke noe altenativ og flytte til Gokk...
Men kjenner virkelig på dette nu at jeg vil flytte for en periode bare for og kunne oppleve noe  føle  at man er vært noe... ja da ble mye suttring nu .. men siden  jeg  følte for og skrive dette så ble det slik nu :P

1 kommentar:

Scrappegal sa...

Glad i deg vennen!!!! :) Og det er viktig å kjenne på hva som vil gjøre en lykkelig!
Jeg husker åssen de var da jeg bodde langt borte, og hvordan brikkkene falt på plass da jeg fikk familien i nærheten.
Så jeg støtter deg uansett hva du måtte velge!!!!!
Glad i deg!
KLEM!