lørdag 24. september 2011

Høst/ normal hverdag

hei igjen :)

Da var verdagen kommet her ogs  det er en mnd siden bestemor er begravlagt....   livet går vidre...:) tenker mye på bestemor men vet  det avr godt at hun kom til himmelen :)   nu  kommer  snart dagen jeg ikke vill skal komme :( Bølla skal i barnehagen.. jeg vill ikke  jeg vil gå hjemme et år til eller 2 jeg .. jeg vil Gullbokser der penger kommer når jeg setter dem på.....  :) så er det noen som ahr slike bukser så må dem bare gi beskjed til meg :)  Bølla mi haar også vær en del syk siden vi kom fra Nord.... rundt 40 i feber i 3 dager noe ikke Mor liker.. men 4 dagen var det nesten ikke feber igjen  hurra :) 
Men sukk .. kjenner jo at jeg egynner og dra på årene .. jeg savner Mammaen min ..  speielt etter at bestemor døde...  hadde jo en gang håpet og få henne bort i fra Finnmark.... men sukk...... Når den "teite" søstra mi velger og bo sette seg i trømsø med familien :( da har jeg ikke mye og komme med mere.... da får jeg nok Aldri mamma og dem ned .. sukk.. jaja  slik er et når man velger og bosette seg på andre kanten av landet.............

Ingen kommentarer: