torsdag 2. september 2010

September ::)

Da var september kommet jeg er nu 26 uker på  vei..... svangerskapet går strålende alt bra med "Bølla" mi hun vokser som hun skal i magen.... går jo på ekstra  kontroller  pga oprasjonen... men hode og magen til "Bølla" vokser som det skal og hjertet  er kjempe fint :)   hun liker ikke når noe kommer på magen det skal bort sparker og slår  he hehe liker det romslig.. he he he.....
Selv har mor dratt på seg bihulebetennelse :(  men pencelin får hun ikke  for det gir man ikke mere fikk jeg beskjed om i dag .. men skulle se det ann til i morra og eventuelt ringe igjen i morra...  merker jo at det er innfekson i kroppen så jeg hangler litt.. som jeg sa  til Legen  " jeg er tett i pappen " da lo han.... det er vel bare Nordleninger som sier det.. men men sier det  jeg menerer jeg da.. he he he he he he.....

Ingen kommentarer: