onsdag 1. september 2010

halla :)

 Da var det tiden som flyr fra meg igjen ... skole start og  hus bygging mye som skal fikses :)  har også vært syk tett i pappen .. men på bedringens vei nu ....
jeg er nu  26 uker på vei svangerskapet går som en drøm:) har ikke plager ikke vann i kroppen .... får ekstra oppfølging fra syke huset noe jeg setter pris på :) da vet jeg at "Bølla" mi har det bra der inne.. hun vokser og gror... hun  bøller mye for tiden derfor hetter hun Bølla he he e he he he he he..... har  gått ogg 2 kg til nu... skal på vekta igjen  i sep... dem følger med... jeg er det "store" samtale evnet hos ernæringsfysiologene på sykehuset..  for di jeg ikke spiser nok....  men denne siste uken har mat lysten kommet  litt tilbake :) hurra....

skal prøve og ta noen bilder av meg igjen..... må bare få min mann  til og finne tid til meg og kamra  he he he h

Ingen kommentarer: