torsdag 11. november 2010

Tittebø

HUff  jeg er så treg med og skrive :P
  da var jeg kommet til uke 36 :)   bare 4 uker igjen .... gått 2 uker  lengere en da jeg gikk med hu første :)  Bølla har liggi ned lenge men nu har hode festet seg :)  var hos legen i går.... alt bra vel under trøkket mitt var på vei opp så vi får se hva som skjer.. skal på sykehuset igjen om 14 dager.....
 kan nesten ikke tro at svanger skapet snart er over :)  er jo topp form så Bølla kan nu bare holde seg der  he he he   til januar :))))    bare mor som vil det .. Gubben sier det har null betydning ....... så da smiler vi bare og sier Bølla kommer når hun er klar :) kan ikke gjøre noe fra eller til.. he he he



Fikk ei stoooooooooooor eske med barne tøy hos ei på jobb så  nu trenger jeg ikke et plagg i 56  eller 62  fra 68 og oppover er det mindre  men heldig vis var det ikke bare rosa der  hurra  he he he he he

i morra skal jeg kun være hjemme og ta livet med ro ..  og pakke jule gaver som skal sendes nordover.. siden vi ikke vet når bølla kommer blir det ikke bilde jule kort i år på noen .... kansje det kommer i rom jula....

Ingen kommentarer: