søndag 31. oktober 2010




 her er ting jeg har fått  til Bølla:) Bamsene fra 3 unger på jobb :) En nydelig kjole fra en arbeids kolega :) 3 Vogn tepper  har jeg fått og elsker dem :) så en drakt :) Tusen takk til dere alle :)

Siden torsdag 28Okt var mnin siste arbeids dag   fikk jeg noe fra ungene..  huff var ikke forbrett på det .. var heller ikke forbrett på at  noen unger skal begynne og gråte når foreldrene kom for di dem ville være med meg litt til.... huff men det varmer da mitt hjerte  lovet og komme på besøk :)

Skal bli godt med 3 uker fri nu før jeg går i permisjon vet nu ikke om det blir så mye for andreinger i hverdagen selv om jeg  har ferie .. men men .. håper kansje jeg får dra på hytta noen dager:)...

 men ikke lett når man har et gull som skal på skolen hver dag ....

Ingen kommentarer: