torsdag 14. oktober 2010

uke 32

 Da har jeg vært hos  ernæringsfysiologen igjen og  legen .... ernæringsfysiologen har vel ikke så mye nytt og si til meg ..  en at jeg fikk ei brosyre fra staburet  og  det var gluten , melk eller soya i varene ... den var ei nyttig bok for meg som ikke tåler melk og dem mistanker at jeg ikke tåler soya  heller ... veide meg også  hos ernæringsfysiologen  står stille da.. ahr gått opp 3 kg  til nu i dette svangerskapet veier 86 kg.. dem er fornøyd med at jeg  er stabil .. selv om dem helst vil at jeg skal opp litt til....
Mamma mener jeg er blitt for tynn i ansiktet... jeg vill nu vente og se hvor mye jeg veier etter at svangeskapet er over før jeg sier meg fornøyd...

men akkurat nu dritter jeg i vekta  har bare sakt jeg ikke vill opp 20 kg og det kommer jeg ikke til...

Hos legen var det ved det normale ingen ting med urinen ,  ligger litt over på mage målene :) forster lyden er  bra hadde litt høy blod trykk i dag ,, men var stresse og hadde sprunget til legen ,, men var ikke så høy at dem ble bekymret.... Hode ligger   ned  så ny bokser "bølla" meg i  bekkenet og det er ikke mye godt i støytan..... men nu  ser det ut som jeg må ta 3 ukers ferie  før jeg går i permisjon... så det letter vel litt på bekkenet :)
Men det positivet i alt er at Nav har innvilget svangerskaps pengene mine  og det  bare 14 dager etter at søknaden ble send .. tror dem har feber der nede ..................... he he he he he

Ingen kommentarer: