fredag 15. oktober 2010

Ny dag på hell...

 Da var en ny dag på hell.......    dagen starta med at jeg var og gikk tur med hunden  min før kl 7 om morran... gikk vael en 30 min tur... herrlig start på dagen.... så kørte eg gullet mitt på skolen .. så dro jeg hjem for og bake sokolade kake til gullet:)  vi skulle feire dagen hennes på metroleke land, sammen med ei klasseveninne..... dem er 15 jenter i klassen så liv var det :)  vi startet der nede kl 2 og var ferdig kl 5 perfekt tid spørr du meg vi hadde nesten metro lekeland alene ...:) ungene stor koste seg:) kan virkelig anbefalles :)
Men selv om formen er topp  så merker eg i bekkenet at 3 time med mye ståing/gåing  tærer på bekkenet mitt.... men  etter en kjøre tur hjem .. og 1-2 timer påavslappning på sofan  var  jeg oppe  igjen :)


I den tiden var  gubben og gullet for og køpe fiske stang til kano turen i morra :) så kom dem hjem med ei bøtte med mange levende krabber så vi kokkte krabber til kvelds  .. skal si mor spiste .... som en hest he he he he he he... Gubben sa bare i dag var du sulten... men eg spiste kun krabbe ikke  noe brød.... og for det meste var det små klør men  super godt....
 huff eg elsker sjø mat :) nu skal jeg kryppe i køya .. ha en strålende natt

Ingen kommentarer: