torsdag 4. februar 2010

Liker pose salg :)

Mamma Ringte meg på jobb i dag og lurte  på om hun kunne hande klær til ungen det var pose salg 300kr posen... hun fikk  2 jakker ,1 kjole ,1 skjørt, 1 bluse, 1 bukse og 1 genser :) hun var så fornødt da hun ringte meg 10 min senere og fortalte hva hun hadde fått oppi posen :) og jeg er strålende fornøyd og jeg er fornøyd for at hun tar seg tid til og handle til gullet ..

Så til Mammaen min Tusen milionner takk for klærne  gleder meg til dem kommer i posten:) så må jeg bare si Mamma jeg savner deg  nu i februar er det 1 helt år siden jeg så deg sist.... sukk det er lenge hvor  blir tiden av .... kan nesten ikke tro at det har gått så lang tid..... Så jeg håper virkelig at vi får tatt oss den London turen  i låpet av våren /sommeren /høsten... Gla i dæ....

Ingen kommentarer: