onsdag 3. februar 2010

da var det  ikke mange dager til   jeg skal veie meg igjen... men før det skal jeg på ut stilling til Tønsberg. men min kjære Hund...Gruer emg litt siden jeg var  syk siste trening før konkuransen.. ja   jeg fikk omgangsyken  siste helga i januar.... var ikke så ille som jeg hadde fryktet hadde hørt at det kom til og være ille.. men  syndes faktisk det var bedre  nu etter oprasjon fikk ikke så mye mage syre opp... så jeg overlevde... men hadde leddsmerter   som gjore at jeg trodde min siste time var kommet... satt i go stolen min med varme flaske og tok paracet.... ble ikke mye søvn den natten .. men sovna i 10 tiden søndags morra....

Føler jeg enda har etter slep på alt for tiden  jeg er så sliten og lei.... alt plager meg.... Får liksom ikke ting ut av hodet mitt... og ikke kom og fortell meg at jeg bare skal se fram over for det klarer jeg ikke ..  jeg ser meg tilbake hele tiden.. det blager meg at jeg  diskuterer med noen og alt dem gjør er så rett  i dems øya.. klarer dem ikke og se at jeg også blir såret... og at jeg kan bli grusom såret ?

Igjen  kommer ordene opp i mitt hode GODE VENNER  VOKSER IKKE PÅ TRÆR...... så sant så sant...
 og med detter vil jeg ikke si at jeg er Perfekt men  det finnes da grenser? 
men jobber med og så vide på livets  lande vei  med nye smil om munnen :)

det kommer bedre dager jeg lover selv om jeg ser svart på det  nu ..
 ha en fantastisk natt vidre :)

Ingen kommentarer: