onsdag 2. september 2009

Siste avslutning

Skrevet av Renate Olsen i Fotobilder, tags:

Jeg har fått noen henvendelser om jeg kan legge ut noe av den russiske maten vi fikk der borte. Så det skal jeg gjøre nå, pluss en siste avslutning av hele turen.


På sykehuset fikk jeg utlevert veldig tradisjonell mat, da jeg var den eneste som kunne spise

Her er favorittfrokosten min. Jeg aner ikke hva det er. Men det var utrooolig godt! :)
Men den russiske pannekaka var heller ikke verst, med et eller annet slags “sour cream” fyll inni og rømme ved siden av.

Grøt var vanlig til alle frokoster, sammen med en kopp te og yoghurt:
What, Renate eats yoghurt!!! :) Which I have never liked in my life. But it was very mild in taste in Russia.

Suppe var vanlig til alle middager. Og gjerne med rømme oppi, som jeg har skjønt at er vanlig for mange østblokkland.
Sammen med salat av en eller annen sort…

Og varm kveldsmat hver kveld! :)



Og for å runde av det hele, legger jeg ut noen siste avskjedsbilder.
Our favourite nurse.
Some explanations of the duther plan to follow back home.
Last picture of pasient and doctor. 7 kg down in one week after the operation! :)

The girls ready to go home! :D


Ingen kommentarer: