onsdag 2. september 2009

From Russia with love!!! :)

Skrevet av Renate Olsen i Ferie, Fotobilder, tags: ,

Her er det endelig et lite reisebrev fra Russland! :)

Som en del av dere vet, så er jeg i Russland. Jeg er med som reisefølge/ledsager for ei venninne som skal ha en stor operasjon her borte.
Nå er operasjonen overstått og det er to dager til vi kan dra tilbake på hotellet. Så det lover bra. Så idag har vi fått bilder av bl.a operasjonssåret hennes når de skifta bandasjen. Så nå har jeg fått en del av bildene inn på pc, og skal prøve å få nettet på min side til å få lagt ut en del av dem. Men det vil sikkert komme flere bilder når jeg kommer hjem og får bedre oversikt over alle bildene.


Først til noen bilder før avreise:
Ei nervøs dame på vei til Russland for å legge seg under kniven, og “nå ska æ bli tynn” som hun selv sier! :) Jeg er så stolt av deg vennen, som legger ut på en slik stor reise!


Her er den søte og snille ektemannen, som var så snill å kjøre oss kl.4.45 om mårran før han selv skulle på jobb kl.7.


Og det gale reisefølget! :)


Her er jentene på tur!

Og en liten avskjedsnuss er jo viktig!! Se,så søde de er! :)


Da var vi på tur, og må først gjennom den første nervøse flyetappen til Dannmark.


Mellomlanding i Danmark, og nervøsiteten begynner å nærme seg :P

Da vi kom til Russland, var den bestilte skyssen vår ikke i orden. Så det blei mye styr. Og jeg selv holdt på å miste ryggsekken min med pc’en i.
Men til slutt blei vi nå installert på riktig hotell etter først å bli sendt feil, og måtte ha oss no mat. Vårt første måltid på russisk grunn:

* * * * *


Dagen etter bærer det til sykehuset til forberedende samtaler med legen. Alt begynner å bli veldig virkelig nå, og nervøsiteten i taxien er til å ta og føle på….

* * * * *


Og her er den russiske helten, Dr. Yashkow! :) Han er visstnok kjent over hele verden, inklusiv Norge, for sine kunnskaper og kompetanse innen overvektige pasienter og sine slankeoperasjoner.
Og pasienten
Her er et bilde av en kul russisk bygning like ved hotellet! :)

Ingen kommentarer: