onsdag 5. juni 2013

ja ja

  var vist ikke  viggo venneløs   hurra :P  egentlig rart det der hvor fort til forandrer seg  men det  har vel litt em alt og gjøre, tenker fremdeles at jeg må kunne ha egne taker og mennger og  at ingen trenger og fortelle meg hva jeg skal tenke...  men  en samtale kan si masse masse og bety mere an noen aner  detter gjelder på godt og vondt...  og man må kunne   si nei til noen uten at det skal bli rabalder..... men men ikke alle som takler og få et nei... som min mann har lært meg og si det for bli dem sitt problem.......    men tiden viker vel det meste bort :P   nu er  det strakt 4 år siden min oprasjon mitt vende punkt her i livet.... selv om jeg enda har angst for vekta  så   veier jeg jo ikke så mye som jeg en gang gjorde.......   tenkte på i dag at jeg måtte få bestilt meg time  slik at jeg fikk tatt noen blod prøver  dr, y  må vel kunne  får litt på 4 årsagen :P

Ingen kommentarer: