lørdag 9. oktober 2010

hmmmmmmmmmm

 huff da var det lørdag  og jeg  har gått forlangt :P kjenner nu at bekkenet mitt ikke tåler så mye senter gåring som det ble i dag... Min Mann har plutselig fått det for  seg at men skal gå på senter shopping på lørdager og gå i mange timer  :/  og når Mor var sliten var sefølgelig alle benker opptatte :(  så da  lente vi oss over rekverket og prøve og hvile  ryggen men,  men mindre hell.....  Bølla har fått det for seg og bokse i bekkene til mor er "gøy"   ondt er det for mor..... Så nu har jeg bestemt meg for at bekkenet mitt skal bestemme  mine dager fram over .. for jeg blir så sliten og sur.. men  etter en time på øye er timg bedre :)  la meg med  beina høyt da:)

Nu er det kvel skal vi Danse gåt på skjermen  :) Gubben lagger Biff til oss gleder maeg max :)

Ingen kommentarer: