torsdag 22. juli 2010

Da var jeg halvis i sangeskapet

tiden flyr og jeg vet ikke hvor den går .... plutselig  var jeg gravid og huset skulle selges,  mye må ordnes...  huset mitt selges  etter 1 visning  visning  og ting går slag i slag..... plutselig har vi kjøtt en enebolig som ikke er byggd og vi vet ikke  når vi er inne .... joda da må man på leie markede .. huff det var ikke lett... HELDIGVIS for meg har jeg en snill Arbeidskolega som  leier ut til oss mens  vi venter på huset :) så nu bor jeg  i leie leil i blokk  for en periode... Huset er overlevert og livet glade dager kan begynne :)


Men som jeg startet meg jeg er  etter mens er jeg over 20 uker på vei nu kjenner godt med liv i  magen :) gleder meg nu til Ultralyden 29 juli.. bedre sent en aldri :) Gleder meg også over alle som er meg nære som er Gravide :) min svigerinne som skal ha  nu i aug :) da blir jeg tante til ei Jente :) så min gode vennine  i vadsø som har termin i nov.....så kommer jeg , så kommer ei svigerinne , så min supre vennine i  her i byen :) så kommer min kjære søster :) så kommer det flere som jeg kejnner i løpet av 2011 jeg gleder meg til alle er født jeg  he he e he he he

Ingen kommentarer: