fredag 12. mars 2010

Ler

Ja Som alle sier Sanheten kommer for en dag. satt i går og leste på fædrelandsvennen på nettet da jeg kom over en artikel der Ordføren På birkeland skulle gå av med øyblikkelig virkning pga hjertet .. trist det da.Men smilebåndet mitt klarte jo ikke lavære og le...

Jo da for på bilde der satt en mann jeg dro kjensel på...Kjenner han ikke personlig men dog....
Det hele sartett da Jeg og min Fantastiske ledsager for Russlands turen Renate var på vei hjem fra Russland. Vi satt på flyplassen i Danmark og vente på flyet hjem til norge etter  nesten 14 dager i Russland. etter ei stud kommer det en mann bort til oss vel ikke helt edru. Men han velger og snakke med oss og tror at vi er Lesbiske jenter på tur.. vi ler jo Godt og forteller at jeg er Gift og Renate har sambis. Men det øre vil han ikke høre på så vi for for ble Lesbiske på den turen.. Ler....Han mente også at vi var tøffe som hadde vært i Moskva i 14 dager.Han kom selv fra russland rund stjel og blakk....
oghadde fått nød pass hjem  he he he he..
Da vi kom om bord på flyet så   håpet vi at vi kom langt fra denne mannen for han snakka jo så mye (LER) men med engan man kunne ta  av beltet kom han til oss og begynte og snakke.. da betjeningen kom og lurte om om vi skulle ha noe og drikke sa vi nei men han ville gjærne ha en øl han men han hadde bare noen rubbler og det tok dem ikke på flyet :P Men snill som jeg er betalte jeg for en øl til han på flyet...Veninna mi så bare rart på meg tenk og spandre øl på en fremend mann... Jeg tenkte pytt pytt 30 kr ovelever jeg jo .. Og i dag 8 mnd senere har jeg fått  meg en go latter :)For jeg har spandert øl påSelveset Ordføren....Så det lønner seg og være snill pie :P

Ingen kommentarer: