torsdag 11. mars 2010

 da har vi vært på ut stilling  på Hamar :) der gjore vi det bra :) fikk  et cert på min Kjære Kevin :) 
 jeg Hylte så høyt da jeg fikk ck og certet at ring sekretæren lurte på om dem måtte ringe 113 he he he he... alldri har dem vel sett så glad finnmarking  på hedemarken :P  jeg hoppa og klemte dommeren og alle jeg kunne se  he he he he..  Glemte jo at jeg hadde en hund i bånd da armene gikk til værs he he he he..

Dem turte ikke  gi meg vinen jeg vant før det hadde gått en tid siden jeg ble så glad dem var rett den skulle gå i gulvet... jeg som aldri mister noe  he he he he he he.. men men  jeg er like lykkelig he he he he.....
 det eneste som var litt surt var at jeg ikke fikk med meg den siste finalen for ingen sa jeg måtte enda i en  men da har vi lært noe igjen :) godt man lærer så lenge man kan :)

Ingen kommentarer: