søndag 7. februar 2010

                                                         Utstilling Tønsberg 07.02.10 vi kan sløve på sofan og jeg og Kevin :)


 I dag Søndag starta dagen 05.50 Siden man skulle spise og pakke seg i bilen  og kjøre til Tønsberg  eller litt feil kjøring kom vi endelig fram.... til en Kald Messehall I Tønsberg.. og sef var alt for sinket så det ble mye venting selv for meg.. for jeg legger inn at jeg må være der tidlig slik at jeg får roet hunden....
 Følte selv at alt gikk veldig bra i ringen  fikk bra kretikk men fikk 2 premie .. ja ikke for det alle i den klassen fikk det .... mener jo sef at det var urett at vi fikk det men dommeren bestemmer..... Så da er det bare og gå på ny utstilling i bø i telemark 20 feb :) Men vi har hatt en Strålende dag i Tønsberg  i en hall..... kjøre turen gikk strålende :)

Ingen kommentarer: