onsdag 27. januar 2010

titte bø:)

i dag ver jeg hos fast legen min igjen :)  jeg husker  jo ikke om det er for det ene eller det andre jeg kommer ditt :p men jeg tar av meg skoene automatisk.. og løper på  vekta jeg da ..... hurra  jeg hadde da gått ned enda  litt så jeg danset nu litt rundt der:) Legen min bare ler og sier dette er kjempe bra :)  men du skulle vel ikke veie deg i dag? he he he.....pytt pytt  autopilot sa jeg bare :)
han vet at jeg bare veier meg hos han :)
mitt nye problem er nu jeg eier ikke klær hyyyyyyyyyyyyyl...... gensera er mako vare  bukser har jeg funnet  enda noen bakerst i skapet men nu er det slutt på dem også men klarer  meg enda en stund......

 selv om jeg hoppet rundt her på gulvet her om dagen og boksa datt av meg.. så jeg måtte finne fra belte til boksa .. hallo liksom jeg belte .. 10 år siden  sist jeg passa det belte :)   vel  har jo ikke prøvd det før da .. så nu  var det på nest siste hakk hahaha sanrt er belte også for stort til meg......

 jeg er  fortsatt like happy for at jeg valgte og ta di endringene i livet som jeg gjore :)

1 kommentar:

Scrappegal sa...

Gratulerer ennå en gang!!! Det er godt å se at du fortsetter mot målet ditt, og at du er så fornøyd med livet ditt!!! :D