fredag 11. desember 2009

Hei og go før juls tid :)

 Da var det tid igjen   men sukk kamraet er på av veie :(   ikke for det har ikke hatt så mye tid og leite etter det .. skal prøve og få tatt nye bilder :)

Tenk det er gått 5 mnd siden jeg var i Russland... hjelp hvor tiden flyr

Nei folkens jeg ser ikke i speil bildet mitt at jeg nesten har gått ned 30 kg.... men ser det på bilder  og merker det godt på klærne :) kjøpte meg nettop en jakke/bolero i størrelse 42/44 hallo År siden sist.. he he he...
det er super duper deiligt og kunne gå i en normal butikk og handle klær...  selv om jeg ikke shoper for mye klær da... men ahr et problem jeg  ahr ikke jule kjole hyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl .. hva skal jeg ha på meg julaften????????????? for og ikke gleme at jeg skal på julebord neste fredag..........

som sjefen min sa "ikke bare det Bente at du har betalt for oprasjonen din, men jaggu må du bytte ut hele garderoben din.Men du var fin i dag :)"

 har vel snart ikke møtt et menneske som  har sett meg før som ikke har komentert min vekt ned gang...... og sier "så fin du er blitt" og " det må da være mye lettere for deg å bevege deg nu som du er lettere"

eller " da var da tungt og bære på det fettet du hadde før"
kan man liksom si hva man vill til et menneske som har slitt med vekta i hele sitt liv og  nu valgt og oprere meg? enkelte av komentarene såret meg  men har vært og bare over se dem....

Ellers så ahr jeg det topp om dagen .... HAr til og med tatt svinevaksinen siden sist,..... nøff nøff jeg ahr enda ikke blitt syk.... faktisk så ahr ingen i dette huset vært syke... bank i bordet....

 ha en strålende advents tid alle

Ingen kommentarer: