søndag 8. april 2012

Vel mye nytt har skjedd isend sist jeg trure og bevege meg inn på min egen blogg..  jeg er Gravid med Når 3 hurra :) jeg er nu over 24 uker gravid..... huuffff tiden  fyr.. he he he..... som sist var ikke dette planlagt men så høyst velkommen :)  jeg har vært på 2 ultradyder  siden Bølla var litt lita da hun kom tilverden  i des 2010....  til stor GLEDE for oss i min lille famillie så venter vi denne gangen en GUTT !!!!!!!! HURRA   alt er velkommen ... men en gutt har liksom  vært ønsket fra mor siden hun var jentunge :)<3     kan nesten ikke vente til Turbo kommer  i juli :).... Desverre silter jeg litt med bekkenet denne gangen ... huff liker ikke ..  håper bare det ikke blir være ..  for nu klarer jeg meg fint i hverdagen bare jeg husker og ta litt vare på meg selv....( nore jeg ikke er flik til) skal se om jeg  ikke får inn ul  bilse av Turbo:)

Ingen kommentarer: