lørdag 2. januar 2010

Godt nyttår folkes :)
 ja da var det  2010 alt  og 9 januar er det 6 mnd siden jeg ble operert i russland  tiden flyger og jeg  er lykklig:)

jeg  møtte i dag en gamle arbeids kolega  men  hun gikk rett for bi meg så jeg måtte sliksom stoppe opp og si Hei til henne .. hun så bare rart på meg i 2 sek ..( hvem er dette tenkte hun)  og jeg sa Hei igjen da sa hun ikke rart jeg ikke kjenner deg igjen da du må jo ha gått ned 100 kg.. hjelp var jeg virkelig så stor ? 100kg liksom he he he heh he he.. men syndes jo det var morrsomt at hun mente jeg hadde gått ned mye :)  kommer tilbake til vekt og bilder til uken.. jeg har lege time til uken:) 6mnd prøvene er tatt i romm julen så håper dem er klar  til 9

2 kommentarer:

Tottefia.blogg.no sa...

Gleder meg vekt resultat!! =) Er så spennende!! Få legge ut bilder før og etter også da!!

Mitt gale liv sa...

ja da snuppa