mandag 14. desember 2009

Ny Kveld og her sitter jeg og glor .. kansje senga roper snart...
Fy jeg er mat lei for tiden ingen ting smaker godt mere.. ingen ting frister og varmat  blæææææææææææh  flat brød er det  beste jeg har fått i dag meg litt fenalår på.... så har noen mat tips til meg motas det med takk :)

 nu er jed snart jule ferie hurra teller  dager nu torsdag er siste arbeida dag for i år... hurra.... selv om jeg ikke kan klage.. så liker jeg ferier :P

Har pakka jule gaver i dag så nu er mye under kontroll... sender di fleste i morra. For jule kortene kom i dag .. huff dem ble litt store i år.. men men ingen andre sin feil at jeg ikke kan lese  he he he he.... men  har man bestillt må dem ut.. he he he he he.....
Ønsker alle en strålende kveld vidre..

2 kommentarer:

Tottefia.blogg.no sa...

Så vanvittig fin du er!!!!! =)=)=) Herreguud!!! =)

Mitt gale liv sa...

takk for det :)